Veel winkels hebben kant-en-klaarmaaltijden in hun assortiment. Ook kunnen maaltijden koelvers worden geleverd aan huis. Deze maaltijden worden ook steeds beter van kwaliteit.

Maar soms is zelf koken een hele opgave. Soms lukt het niet meer om een dagstructuur te bedenken en deze te volgen of is het kopen van eten een probleem.

Een gezonde warme maaltijd is belangrijk voor een goede voedingstoestand. U bent daarvoor dagelijks van harte welkom in ons restaurant Sjuuf mèr èn. En samen eten is gezellig. U ontmoet anderen en vaak kunnen we de maaltijd vooraf laten gaan met een gezellige activiteit of sluiten we daar mee af. Wij serveren ’s middags en ’s avonds een warme maaltijd. Ons restaurant is door de geldende corona-maatregelen tot nader order niet open voor gasten.

Als u dat alles niet wenst of als uw naasten zich zorgen maken over de warme maaltijd, dan bieden we in Meijel en Nederweert Tafeltje dekje maaltijden aan. Tafeltje dekje onderscheidt zich van kant-en-klare of koel-vers-maaltijden doordat onze restaurantmedewerkers en onze vrijwilligers dagelijks zorgdragen voor het bereiden én bezorgen van een warme maaltijd aan huis. Dus zo nodig:

  • iedere dag een warme maaltijd bezorgd aan huis en
  • iedere dag een persoonlijk contact en
  • z.n. iedere dag begeleiding van onze vrijwilligers.

Persoonlijk en dichtbij dus! Met dagelijkse aandacht voor de mens. Zo houden we ook een oogje in het zeil en schakelen we indien nodig met naasten om zaken verder te verbeteren.

Om u aan te melden voor Tafeltje dekje of wijzigingen door te geven kunt u dagelijks en rechtstreeks bellen met het restaurant: 077-466 78 55.

Met een vraag over ondersteuning of zorg kunt u contact opnemen met onze clientadviseurs Gea en Alenka. Zij helpen u graag verder.

  • U kunt hen op werkdagen bellen op 077- 466 78 00 (tussen 9:00 en 17:00)
  • U kunt uw vraag ook sturen naar clientadvies@sintjozef.nl. U ontvangt de eerstvolgende werkdag een reactie.